IL-2 Sturmovik - Battle of Stalingrad+Moscow+Kuban... (Битва за Сталинград+Москву+Кубан...)

Stúpavosť (скороподъемность)

  pri zemi (у земли)
[m/s
(м/с)]
3000 m
[m/s (м/с)]
6000 m
[m/s (м/с)]
FW 190 A-3 16.0 12.7 10.3
FW 190 A-5 15.4 11.9 9.7
Jak-1b 17.0 15.0 9.5
Jak-1 seria 69 16.9 15.0 9.4
La-5 18.0 13.3 8.2
Mig-3 15.9 14.0 10.2
I-16 16.7 13.8 8.8
LaGG-3 14.9 13.3 8.0
P-40E-1 12.5 10.0 3.7
Spitfire Mk.V B 14.5 14.7 11.4

 

 
Celý článok

Výhrady niektorých ludí:

  • Málo lietadiel ??? - koľko typov lietadiel lietalo práve pri Stalingrade (august 1942) ? - no práve len tých pár lietadiel. Nemôžu tam byť lietadlá, ktoré na tej fronte nelietali. Aj v starom IL2-1946 sa robia mapy pre seriózne servre tak, že tam tvorca dá len tie lietadlá ktoré tam skutočne lietali.
  • EXPENIE ??? - mal som výhrady proti systému expenia, ale keď som to spravil za niekoľko letov s daným lietadlom, tak som uznal, že v konečnom dôsledku to malo pozitívny prínos - skúsenosti s daným lietadlom a nemusel som trapasiť v online.
Celý článok

VRAJ IL2-BoS nie je od tých istých tvorcov ako starý IL2-1946

IL-2 Šturmovik Battle of Stalingrad vytvorili firmy "1C Game Studio" (pretransformovaná "1C" - majiteľ Oleg Maddox) a "777 Studios" takže v tom má prsty OLEG. POZOR !!! tým nie je myslené, že tam stále je, ale, že mal pôvodnú myšlienku BoS a nezmenil to ani fakt, že odišiel, pretože väčšina programátorov tam zostala. "777 Studios" poskytla jadro simulácie a ENGINE.

O príčine odchodu by sa dalo polemizovať, citujem TARTARUSa "Oleg opustil studio po katastrofě Cliffs of Dover.", mohlo to byť práve nevydareným projektom CoD, skutočne to bolo fiasko, avšak oficiálne to boli vážne zdravotné dôvody.

Celý článok